Det ser ellers godt ud, når hele organisationen er linet op og lagt online, og vi kan se, hvem I er.
Men så siger Lars op, og Bente bliver ansat, og hvordan løser vi lige den, når fotografer er skide dyre at sende ud og få til at stille op for at skyde ET solo billede af den nye medarbejder.
Er det derfor, du lige venter til fotografen lægger vejen forbi til efteråret i stedet?
Her er løsningen på at få din fotograf i kalenderen:
Du kan selvfølgelig allerede have en løsning med, at din fotograf kommer hvert kvartal eller måned og opdaterer. Men så er du en af de få med en todo-liste, der ikke blinker.
Her er 4 gode tips, som du kan lægge ind i din fremtidige foto-projekt risikovurdering:
- Er der fotoopgaver i andre afdelinger, der vil kunne laves, når fotografen alligevel kommer forbi?
- Kan du pulje opgaver sammen, så der er til en halv dag i virksomheden. Hvis fotografen kan lukke en hel dag med en opgave (husk fotografen skal hjem og redigere) i sin kalender, bliver prisen klart bedre for jer.
- Går I og ønsker jer videofortællinger, der også kunne være NICE-TO-HAVE? I dag er de fleste fotojournalister blevet hybrider med kameraer, der skyder vildt god video og samtidig også stillbilleder, der vil stå godt på jeres vægge og på jeres SoMe opslag.
- Find en fotograf, der også kan skyde reportage-billederne til jeres online markedsføring. Jeres fotograf skal kunne lave de gode, varierede, autentiske og fortællende billeder fra din virksomhed. Så har du også billeder til de næste opslag, nyheder eller pressemeddelelser.
Om mig selv kan jeg sige, at ovennævnte er en stor del af min hverdag. På en formiddag vil jeg kunne skyde en god serie billeder af din virksomhed og en del portrætter, så du tæt på fyraften (jeg har mit kontor med mig i min campervan og gør jobbet færdig på stedet) vil have 40-50 redigerede reportage-billeder og ti gode medarbejderportrætter klar i dit eget billedarkiv. Prisen vil være 5900,- ex. moms.
Kontakt mig og fortæl om din opgave.